یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات

یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


آیا تاکنون هنگام آپلود یک بازی یا برنامه و فایل اجرایی (با پسوندی شبیه exe یا مانند آن) در جیمیل با پیام زیر مواجه شده اید؟

gmail_excution_file1.png

 

این پیام می گوید که فایلی که شما آپلود کرده اید تا برای شخص دیگری ارسال کنید، به صورت بالقوه می تواند حاوی بدافزار یا دیگر انواع اطلاعات خطرناک باشد.

 

در صورتی که از سلامت فایلی که آپلود کرده اید اطمینان دارید و جیمیل اشتباها و تنها به دلیل پسوند اجرایی فایل، آن را خطرناک تشخیص داده، شما می توانید با انکریپ (رمزنگاری) کردن فایل، مشکل را برطرف کنید. نرم افزارهای متعددی قابلیت انکریپ فایل ها را دارند. با توجه به اینکه شما علاوه بر انکریپشن، تمایل دارید فایل آپلودی حجم کمتری داشته باشد، یکی از نرم افزارهای خوب برای این کار سون زیپ است.

 

دانلود 7zip برای سیستم های ۳۲ بیتی

دانلود 7zip برای سیستم های ۶۴ بیتی

روش کار نیز آسان است. شما فایل را با نرم افزار سون زیپ همانند هر برنامه فشرده ساز دیگری از جمله وین زیپ، فشرده می کنید. توجه داشته باشید باید حتما هنگام استفاده از سون زیپ برای فایل رمزی هم انتخاب کنید، تا جیمیل نتواند محتوای فایل را ببیند. در صورت عدم استفاده از رمز جیمیل فایل شما را باز کرده و خطای قبل را نمایش می دهد.

gmail_excution_file2.png

 

به همین راحتی شما از چنگ پیغام خطای گوگل جسته اید و فایل مورد نظر را برای دوست تان ارسال نموده اید. تنها یادتان باشد که در ایمیل به وی بگویید که برای باز کردن فایل از برنامه 7zip استفاده کند. همچنین فراموش نکنید که رمز فایل را هم برایش ارسال کنید. وگر نه فایل برای وی هم همانند جیمیل، رمزگذاری شده و نامفهوم باقی خواهند ماند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 / 8 / 1390برچسب:مشکل آپلود فایل , ] [ 3:38 ] [ کاوه حق پناه ]
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User